Slide thumbnail SAMSUNG VR ZONA I BTL AGENCIJA
U CENTRU DEŠAVANJA!
Na najfrekventnijim lokacijama u Beogradu upoznali smo prolaznike sa novim
Samsung Gear VR uređajem. Kroz nekoliko zanimljivih aktivacija naši posetioci su
mogli da zavire u virtelnu realnost i da dožive nezaborano iskustvo šetajući po ivici
provalije i družeći sa dinosaurusima izbliza.
Slide thumbnail NEW AGE. OLD SCHOOL.
Projektom Amstel Printing Center sa kompanijom Heineken započeli smo
novi segment poslovanja – HoReCa promocije i time nadgradili postojeću
dugogodišnju saradnju.

Ovog leta i jeseni naši promo timovi obilaze najatraktivnije gradske lokacije i
HoReCa objekte u najvećim gradovima Srbije. Potrošači koji piju Amstel na
odabranim lokacijama imaju mogućnost da dizajniraju majicu na licu mesta sa
Old School motivima.
Slide thumbnail KUĆA SE GRADI DA POSTANE DOM.
U toku osam nedelja organizovali smo 156 promocija na preko
120 stovarišta širom Srbije. Aktvacije su bile zabavnog karaktera,
a zabeležena je fenomenalna prodaja CRH proizvoda.
Slide thumbnail BOSCH REGIONALNI PROTRENING
Zahvaljujući lepoj saradnji u predhodnih 6 godina poverena nam je
organizacija 3 velika događaja, jedan od njih je i Regionalni trening
brend menadžera iz 10 zemalja.
Slide thumbnail MISS SOLEIL BFF CLUB
- Regionalni digitalni nagradni konkurs
(SRB/CG/HR/SLO)
Osmislili smo i realizovali kreativnu igricu i regionalni nagradni konkurs
(web i instagram). Skidanjem BIC BFF aplikacije i šerovanjem fotografije
BIC dame su mogle da osvoje naslovnicu u poznatom magazinu zajedno
sa svojom najboljom drugaricom.
Postavljanjem BFF priča tokom samo jednog meseca naš brend je postao
viralan u 4 zemlje regiona.
Naše BFF BIC CLUB gradske patrole aktivirale su veliki broj učesnika za
veoma kratak period.
Slide thumbnail SUPER BIC SUMMER!
Treću godinu za redom organizujemo regionalnu naradnu igru
SUPER BIC SUMMER.

Osmislili smo i implementirali veoma atraktivnu letnju kampanju i
podelili fenomenalne nagrade.

U svim većim objektima nagradnu igru smo podržali sa
instore promocijama.
Slide thumbnail
Zaječarsko crno – od ideje do implemetacije.

home-body-key

Between the lines


Kada čitamo između redova vidimo novi prostor. Idemo korak dalje od očiglednog.

Zato je pred Vama ovaj novi prostor.
To je BIZNIS KIT, kako ga mi vidimo.

Pogledajte kako smo ga organizovali za vas.
BTL znači Between The Lines, a ne samo Below The Line.

Krug ima 360 stepeni, ali mi ga vidimo kao loptu, planetu, sunce, prolaz…
Vidimo mogućnosti.
I zato verujemo da sve možemo.
Tako vidimo i 360 stepeni marketinga.